איך לנהל (ולא רק לשרוד) שבועות עמוסים

שבוע עמוס עובר על כוחותיי... מוכר? דווקא בגלל.בזכות זה - ובגלל שהבטחתי לעצמי - אני עוצרת לנשום עמוק לעצמי, כמה פעמים ביום.

לוקח רק כמה דקות אבל מחדש כוחות עצום.

קשב לעצמי. לפחות פעמיים ביום. עדיף יותר.

מודעות תקראו לזה או מיינדפולנס - לא חשוב - העיקר שלא תתרחקו מעצמכם.ן.

שנים עבדתי שעות ארוכות - בלי לאכול / לשתות / לנוח... יש לזה מחיר - שמיותר לנו לשלם.. כאבי גוף וכאבי לב ותסכול שמבעבע בפנים, ופנים חמוצות שמופנות לאחרים ועוד ועוד. כשאת.ה יודע.ת שיש עומס – תזכיר.י לעצמך - שאפשר לעבור את העומס הצפוי דרך הישרדות או להתבונן במה שצפוי, לזכור בחיוך (טוב בחצי חיוך) שתמיד עוד יופיע הלא צפוי,

ולנהל את הזמן ובמיוחד את הכוחות הפנימיים בהתאם.


חשוב: לשמור קצת כוח גם עבור הילדים, והבן זוג, ועוד קצת - גם עבור עצמך.


לא לבזבז את כל הכוח בחוץ. אפשרי???

בטח שכן. רק דורש תרגול.

1 צפיות0 תגובות

לקבלת טיפים, רעיונות והשראה להתמודדות עם מצבים רגשיים שונים לכל המשפחה
מוזמנים להירשם כאן

קליניקה :

גבעת הפרחים

ת.ד. 351 מושב מאור

  • facebook
  • youtube
  • mail
  • phone
  • whats

Designed by BestSite

כל הזכויות שמורות ללימור סופר פטמן

  • mail
  • phone
  • whatsapp